Language:

Sesa doporučuje:




 

 




 

 

Nejnovější příspěvky
v galerii:

 
 
 

 

Máš tu najeto celkem:

00001 km


 
 
 
Pokec  |  Draci  |  Vzkazy/dotazy  |  Inzeráty  |  Víkendovka  |  Muzea  |  Foto/Video Galerie  |  Odkazy  |  Fotoreportáže

Minulost - Babetta 50 typ 207

  [Historie]     [Popis]     [Schéma - schema]     [Katalog - typ 207.500]     [Návod - typ 207.50]


BABETTA 50 typ 207  se vyráběla od roku 1972. Moped byl téměř stejný jako jeho předchůdce BABETTA 28, od níž se lišil v několika detailech. Šlo především o kola, která se změnila z 23 na 16 palcová. Zadní kolo zůstalo bez odpružení, avšak navíc zmizely i boční drátěné chrániče. Snížení výšky kol si vyžádalo přizpůsobení rámu s vidlicemi spolu s řídítky.

 
BABETTA 50-207/100  se vyráběla od roku 1975. Svou podobu získala v zadní odpružené kyvné vidlici spojené se zadním nosičem a zadním blatníkem. Motor se dodával ve dvou provedeních lišících se výkonem 1,1 a 1,3 kW. Přední část dostala tachometr, který byl vložen do přední masky světla a ovládán předním kolem. Motor získal ochranné kryty a výfuk novou koncovku s novým tlumičem. 
BABETTA 207/200 byla v roce 1978 vyráběna s novým tyristorovým zapalováním, které nahradilo tranzistorové. Tyristorové zapalování bylo vytvořené ze dvou částí. Jedna část obsahovala diodu, tyristor, kondenzátor a vývodové kolíky, což tvořilo magickou černou skřínku, a druhá část byla tvořena zapalovací cívkou speciálně upravenou pro toto tyristorové zapalování.
   
BABETTA 50-207/500   se vyráběla od roku 1979. Měla výrazně změněná řídítka, která již nebyla připevněna v trubkovém držáku, ale byla prodloužena do výšky a přichycena čtyřmi šrouby k přední vidlici. Ta získala manžety chránící spodní kluzáky pérování proti nečistotám, které by jinak snižovaly životnost silonových pouzder. Moped BABETTA 207 se prodával v roce 1983 za 3.190 až 3.480 korun československých, v roce 1982 byl tento jednoduchý moped nahrazen svým modernějším mopedem BABETTOU 210

 


 
Vygenerováno: 18:46:05 29.04.2024 CET | Vyrobil: SESA-team | Webmaster: Petr Malý | Počet dotazů: 17