BABETTA
50 typ 207 se
vyráběla od roku 1972. Moped byl téměř stejný jako jeho předchůdce
BABETTA 28, od níž se lišil v několika detailech. Šlo především o
kola, která se změnila z 23 na 16 palcová. Zadní kolo zůstalo bez
odpružení, avšak navíc zmizely i boční drátěné chrániče. Snížení
výšky kol si vyžádalo přizpůsobení rámu s vidlicemi spolu s řídítky.
BABETTA
50-207/100 se vyráběla od
roku 1975. Svou podobu získala v zadní odpružené kyvné vidlici
spojené se zadním nosičem a zadním blatníkem. Motor se dodával ve
dvou provedeních lišících se výkonem 1,1 a 1,3 kW. Přední část
dostala tachometr, který byl vložen do přední masky světla a ovládán
předním kolem. Motor získal ochranné kryty a výfuk novou koncovku s
novým tlumičem.
BABETTA 207/200 byla v roce 1978 vyráběna
s novým tyristorovým zapalováním, které nahradilo tranzistorové.
Tyristorové zapalování bylo vytvořené ze dvou částí. Jedna část
obsahovala diodu, tyristor, kondenzátor a vývodové kolíky, což
tvořilo magickou černou skřínku, a druhá část byla tvořena
zapalovací cívkou speciálně upravenou pro toto tyristorové
zapalování.
BABETTA
50-207/500 se vyráběla od roku
1979. Měla výrazně změněná řídítka, která již nebyla připevněna v
trubkovém držáku, ale byla prodloužena do výšky a přichycena čtyřmi
šrouby k přední vidlici. Ta získala manžety chránící spodní kluzáky
pérování proti nečistotám, které by jinak snižovaly životnost
silonových pouzder. Moped BABETTA 207 se prodával v roce 1983 za
3.190 až 3.480 korun československých, v roce 1982 byl tento
jednoduchý moped nahrazen svým modernějším mopedem BABETTOU 210
Vygenerováno: 2:54:01 12.10.2024 CET | Vyrobil: SESA-team | Webmaster: Petr Malý | Počet dotazů: 17