Language:

Sesa doporučuje:




 

 




 

 

Nejnovější příspěvky
v galerii:

 
 
 

 

Máš tu najeto celkem:

00017 km


 
 
 
Pokec  |  Draci  |  Vzkazy/dotazy  |  Inzeráty  |  Víkendovka  |  Muzea  |  Foto/Video Galerie  |  Odkazy  |  Fotoreportáže

Minulost - Čezeta 250 typ 471

  [Historie]     [Popis]     [Schéma - Pro model 1974]    [Schéma - Pro model 1976]     [Katalog - Vydáno 1974 říjen]     [Katalog - 471/5]     [Příručka]     [Příručka - Vydáno 1976 model 74/76]


ČEZETA 250 Typ 471 V roce 1974 to byla defakto stopětasedma typu 477, do níž byl vložen dvouválcový motor spolu s novými konstrukčními prvky. Motor byl vybaven čtyřrychlostní převodovkou s nožním řazením začínající zespodu směrem nahoru. Válce motoru byly opatřeny vnitřními závity pro matice výfukových kolen. Primární převod pomocí dvojitého řetězu převáděl sílu od klikového mechanismu na spojkový koš ponořený do olejové lázně. Sekundární řetězový převod byl ukryt dobře známého dvoudílného plechového krytu. Dynamo bylo opatřeno samostatným relé umístěným pod levým kastlíkem, které bylo hlídané bílím okem na předním plášti reflektoru ležícím vedle kontrolky dálkového světla. Přední plášť reflektoru s tachometrem pocházela od předchůdce 476/477. V roce 1976 se design přední části výrazně změnil v přední samostatné masce světla, která dostala svůj přístrojový panel. Přední teleskopická vidlice byla obohacena o dvouklíčovou brzdu s ukazatelem opotřebení brzdových čelistí. Řídítka byla opatřena zrcátkem s přepínačem pro světla a s přepínačem pro směrová světla které, měli zakulacené smšrová sklíčka. Palivová nádrž získala dva výpustné kohoutky, které zaručovaly dvojitou rezervu rozdělenou napolovic. Sedlo bylo zajištěno zámkem, který se odemykal stejným klíčem jako zámek řídítek. Po odemčení sedla byla odkryta dvě hrdla filtru sání s malým úložným prostorem, po stranách rámu bylo možno odjistit schránky na obou stranách. Zadní kyvná vidlice byla opatřena dvojicí tlumičů bez nastavitelné tuhosti. Obě kola o velikosti osmnácti palců bylaopatřena duralovými ráfky.
 

          

 

ČEZETA 250 Typ 471/05 Novější provedení v roce 1981 získalo především přepracovanou přední teleskopickou vidlici opatřenou novým předním blatníkem. Nová byla i palivová nádrž se sedlem. Řídítka dostala spolu s přepínači směrových světel nový sportovní vzhled . Směrovky byly opatřeny plochými sklíčky. Zadní světlo bylo uchyceno na novém originálním držáčku.

 

 


 
Vygenerováno: 18:31:31 14.12.2018 CET | Vyrobil: SESA-team | Webmaster: Petr Malý | Počet dotazů: 17