Language:

Sesa doporučuje:




 

 




 

 

Nejnovější příspěvky
v galerii:

 
 
 

 

Máš tu najeto celkem:

00151 km


 
 
 
Pokec  |  Draci  |  Vzkazy/dotazy  |  Inzeráty  |  Víkendovka  |  Muzea  |  Foto/Video Galerie  |  Odkazy  |  Fotoreportáže

Minulost - Čezeta 350 typ 472

  [Historie]     [Popis]     [Schéma - Pro model 76]    [Schéma - Pro model 472.5]    [Schéma - 472]     [Katalog - 472/5]     [Příručka]     [Příručka - Vydáno 1976 model 74/76]


ČEZETA 350 Typ 472 patřila do kategorie ruského ohaře, který byl v roce 1974 výhradně vyladěn  pro země tehdejšího Sovětského svazu. Motor byl vybaven čtyřrychlostní převodovkou s nožním řazením začínajícím odzdola směrem nahoru. Hranaté válce motoru byly opatřeny vnitřními závity pro matice výfukových kolen. Primární převod převáděl pomocí dvojitého řetězu sílu od klikového mechanismu na spojkový koš ponořený do olejové lázně. Sekundární řetězový převod byl ukryt do dobře známého dvoudílného plechového krytu. Dynamo opatřené samostatným relé bylo umístěné pod levou schránkou a hlídané bílým okem umístěným na předním plášti reflektoru vedle kontrolky dálkového světla. Přední plášť reflektoru byl přichycen na bočních ramínkách. Tachometr byl spolu s kontrolkami a spínací skřínkou vsazen do pláště masky světla, která pochází s Čezety 476/477. Přední teleskopická vidlice byla obohacena o dvou klíčovou brzdu s ukazatelem opotřebení brzdových čelistí. Na řídítkách bylo připevněno zrcátko spolu s přepínačem světel a směrovek. Sedlo bylo zajištěno zámkem, který se odemykal stejným klíčem jako zámek řídítek. Po odemčení a nadzvednutí sedla byla odkryta dvě hrdla filtru sání a malý úložný prostor. Po stranách rámu bylo možno odjistit schránky umístěné po obou stranách. Zadní kyvná vidlice byla opatřena dvojicí tlumičů s nastavitelností tuhostí pérování. V roce 1976 přišel model 76 s nově přepracovanou přední částí. Zasloužila se o to nová přední teleskopická vidlice s novou maskou světla a přístrojovým panelem. Přepracována byla i řidítka s ovládacími přepínači směrovek, která získala nová plochá krycí sklíčka.

                 

 

ČEZETA 350 typ 472/05 patřila v roce 1984 k těm nejlepším třistapadesátkám od ČEZETY. Přístrojová deska byla nově osazena pláštěm předního světla, dostal nový plastový tvar pro větší parabolu která přispěla k lepší svítivosti. S tím souvisí samostatná plastová palubka pro tachometr a bošák. Nový tvar měla i palivová nádrž spolu se sedlem. Přední vidlice byla zcela nové konstrukce, s dvěma samostatnými pružicí  a tlumící jednotky s kapalinovým tlumičem a pružinou uvnitř nosných trubek. Zadní kyvná vidlice dostala dvojici nových tlumičů s nastavením tuhosti. Pro větší bezpečnost byl na motocyklu namontován přední ochranný rám (padák) spolu se zadními bočními držáky.
 

 


 
Vygenerováno: 3:20:39 12.10.2024 CET | Vyrobil: SESA-team | Webmaster: Petr Malý | Počet dotazů: 17