Language:

Sesa doporučuje:




 

 




 

 

Nejnovější příspěvky
v galerii:

 
 
 

 

Máš tu najeto celkem:

00001 km


 
 
 
Pokec  |  Draci  |  Vzkazy/dotazy  |  Inzeráty  |  Víkendovka  |  Muzea  |  Foto/Video Galerie  |  Odkazy  |  Fotoreportáže

Minulost - Jawa 250 typ 10

  [Historie]     [Popis]     [Schéma - Bakelitová spínací skřínka]    [Schéma - Bakelitová spínací skřínka]    [Schéma - Spínací skřínka s kontrolkami rychlosti]    [Schéma - Spínací skřínka kovová]    [Schéma - Schéma pro magnetové zapalování]     [Katalog - Zbrojovka Brno]     [Katalog - Vydáno 1955]     [Návod - Vydáno 1952 (typ 11)]


Jawa 250 typ 10

Technický popis z roku 1952 pro typ 11 platící od 11-46001

Motor dvoudobý vzduchem chlaz. Karburátor
Počet válců 1 Karburátor Jikov 2924 H
Obsah válců 248,5ccm Průměr difuséru   24mm
Vrtání 65mm Hlavní tryska 100
Zdvih   75mm  
Kompresní  poměr   1:6,25 Dynamo  
Maximální výkon motoru 9 k 4250ot/min  Stejnosměrný proud 6V
Maximální rychlost 100km/hodině Výkon dynama 45W
    Přední žárovka 35/35W Ba20
Obsah nádrže 13/1rez litru Zadní žárovka 5W S8
Výška motocyklu 950 Kontrolní žárovka 1,5W 2x  Ba9
Délka motocyklu 2000 Vzdálenost elektrod 0,6mm
Šířka motocyklu 700 Baterie 14Ah ukostřeni- minus  
Maximální stoupání 40% Kola  
Váha stroje-bez paliva 115kg Rozměr přední pneumatiky 3,00/19
Váha stroje-s palivem 127 kg Rozměr zadní pneumatiky 3,00/19
Únosnost (užitková váha) 160 kg   Rozměr předního ráfku 2,25/19
Primární převod  řetězem 112članku     Rozměr zadního ráfku 2,25/19
Sekundární převod řetězem 60článku+1článek   Tlak v přední pneumatice 1,25 atp
Poměr převodu-1. pře. stupeň 1:3,14 Tlak v zadní pneumatice 1,5 atp
Poměr převodu-2. pře.stupeň 1:3,14      
Poměr převodu-3. pře.stupeň 1:1,75 Seřízení předstihu
Poměr převodu-4. pře.stupeň přímý záběr  Vzdálenost přerušovače 0,4    mm
Celkový převod 1. stupeň      Předstih zážehu před  Hú 4,8-5mm
   
Čelisťové brzdy   150/25 160/25     Obsah náplně  
  Obsah převodovky 1 litr  
Obsah př. tlumiče 105cmm
Obsah zad. tlumiče 47cmm

 
Vygenerováno: 18:41:12 29.04.2024 CET | Vyrobil: SESA-team | Webmaster: Petr Malý | Počet dotazů: 17