Language:

Sesa doporučuje:




 

 




 

 

Nejnovější příspěvky
v galerii:

 
 
 

 

Máš tu najeto celkem:

00001 km


 
 
 
Pokec  |  Draci  |  Vzkazy/dotazy  |  Inzeráty  |  Víkendovka  |  Muzea  |  Foto/Video Galerie  |  Odkazy  |  Fotoreportáže

Minulost - Stadion 50 typ 11

  [Historie]     [Popis]     [Schéma - Kozí dech]     [Katalog - Vydáno 1959]     [Návod]


STADION 50 TYP 11

 

Motor dvoudobý vzduchem chlaz. Karburátor
Počet válců 1 Karburátor Jikov 2912 M
Obsah válců 49,9ccm Průměr difuséru   12mm
Vrtání 38mm Tlumič sání 35mm
Zdvih   44mm Hlavní tryska     45
Kompresní  poměr   1:7,5         
Maximální výkon motoru 1,5k při 4750ot/mim Magneto  
Maximální rychlost 60km/hodině Stejnosměrný proud 6V
Prům. spotř.  při 30km/hod 1,65/100km Výkon dynama 18W
Obsah nádrže 3 litru/1litr rezervy      Přední žárovka 15/15W
Výška motocyklu 1000mm   Zadní žárovka 3W
Délka motocyklu 600mm   Zapalovací svíčka Pal 14/225
Šířka motocyklu 750   Vzdálenost elektrod 0,5mm
   
Maximální stoupání 18% Kola  
Váha stroje-bez paliva 36kg   Rozměr přední pneumatiky 2,0 x 23
Váha stroje-s palivem 45kg Rozměr zadní pneumatiky 2,0 x 23
Únosnost (užitková váha) 100kg Rozměr předního ráfku 2,0 x 23
Primární převod  řetězem ozubenými koly se šik.zuby  Tlak v přední pneumatice 1,7atp
Sekundární převod řetězem 112-114článků     Tlak v zadní pneumatice 2,0atp
Poměr převodu-primární 1:4,75(57/12 zubů) Počet drátů 36 ks
Poměr převodu-sekundární 1:2,92(35/12,13 zubů) Průměr drátu 2,65
Poměr převodu-1. pře. stup. 1:2,01 Závit drátu M3
Poměr převodu-2. pře.stupeň 1:1 (přímý záběr
Celkově převod 1.stupeň 1:27,90 Seřízení předstihu
Celkově převod 2.stupeň 1:13,88 Vzdálenost přerušovače 0.4mm  
Maximální zdvih pře.  vidlice přední 30,8metru Předstih zážehu před  Hú 2,8-3,1
Maximální zdvih zad. vidlice zadní  30,8 metru

 
Vygenerováno: 23:50:38 27.04.2024 CET | Vyrobil: SESA-team | Webmaster: Petr Malý | Počet dotazů: 17